Osoba odpowiedzialna za informacje w zakładce Referat Finansowy: Skarbnik Gminy Ilona Hudaszek e-mail skarbnik@glogowek.pl , tel. 77 40 69 905, U W A G A R O L N I C Y ! ! ! Wnioski o zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej na rok 2014 można składać od 1 sierpnia 2014 r. do 31 sierpnia 2014 r. - wraz z fakturami VAT (lub ich kopiami) w Urzędzie Miejskim w Głogówku w pokoju nr 10 (I piętro budynku); Faktury VAT potwierdzające zakup oleju napędowego do produkcji rolnej w okresie od 1 lutego 2014 r. do 31 lipca 2014 r. Kwota zwrotu podatku akcyzowego zostanie wypłacona w terminie od 1 - 31 października 2014r. gotówką w kasie urzędu gminy albo przelewem na rachunek bankowy podany we wniosku. Na posiedzeniu w dniu 29 listopada 2013 r. Rada Ministrów określiła stawkę zwrotu podatku akcyzowego na 2014 r. od oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej w wysokości 0,95 zł od1 litraoleju. Maksymalna kwota zwrotu podatku akcyzowego na 1 ha użytków rolnych w 2014 r. wynosi 81,70 zł. Referat Finansowy
folder
odroczenie terminów płatności i rozkładania na raty spłaty podatków, umorzenia zaległości podatkowych .Zaświadczenie, że wnioskodawca figuruje w ewidencji podatników Zaświadczenie, że wnioskodawca nie figuruje w ewidencji podatników ZaświadczeniaSPRAWA: Zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach lub stwierdzający stan zaległości. Zaświadczenie o wysokości zobowiązań spadkowych. Zaświadczenie o wysokości zaległości podatkowych zbywającego. Zaświadczenie o wysokości zaległości podatkowych podatnika. MIEJSCE ZŁOŻENIA WNIOSKU: Urząd Miejski w Głogówku 48-250 Głogówek, Rynek 1 www.glogowek.pl, e-mail: poczta@glogowek.pl, telefon : 0774069900 godziny pracy: poniedziałek od 7,30 do 15,30 wtorek – czwartek od 7.30 do 16.00 piątek od 7.30 do 14.00 Rachunek bankowy; Bank Spółdzielczy Głogówek- 03 8904 0001 1000 0000 4819 0001. SPRAWĘ ZAŁATWIA: Referat Finansowo- Budżetowy, I piętro, pokój nr 10, telefon : 0774069910 WYMAGANE DOKUMENTY: W podaniu (wniosku) należy podać rodzaj zaświadczenia , dane podatnika, adres/ siedziba, numer NIP, oraz PESEL, cel przedłożenia zaświadczenia, ilość egzemplarzy,sposób odbioru i złożony na podaniu podpis wnioskodawcy. OPŁATA: Opłata wynosi 21,00 zł. (dwadzieścia jeden złotych 00/100) od każdego egzemplarza i wymagana jest z chwilą złożenia podania . Zapłatę opłaty skarbowej dokonuje się w kasie właściwego organu podatkowego lub na jego rachunek bankowy. TRYB I SPOSÓB ZAŁATWIENIA: Zaświadczenie jest wydane bez zwłoki, nie później niż w terminie 7 dni od dnia złożenia podania o jego wydanie. PODSTAWA PRAWNA: - Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 roku- Ordynacja podatkowa ( Dz. U. z 2012r. poz.749 ze zmianami) - Ustawa z dnia 16 listopada 2006 roku o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2012r. poz.1282 –tekst jednolity ). - Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 22 grudnia 2011r. w sprawie zaświadczeń wydawanych przez organy podatkowe (Dz. U. z 2011r. NR 293 ,poz. 1726 ze zmianami) TRYB ODWOŁAWCZY: Do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Opolu ,w terminie 7 dni od dnia doręczenia o odmowie wydania zaświadczenia lub odmowie wydania zaświadczenia o żądanej treści ,za pośrednictwem organu, który wydał postanowienie. |