Głogówek: Udzielenie kredytu bankowego długoterminowego do kwoty 1 690 000,00 zł na realizację wydatków majątkowych.
Numer ogłoszenia: 140199 - 2008; data zamieszczenia: 25.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Głogówku, ul. Rynek 1, 48-250 Głogówek, woj. opolskie, tel. 077 4069900, 4069915, fax 077 4069906.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu bankowego długoterminowego do kwoty 1 690 000,00 zł na realizację wydatków majątkowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzieleniu kredytu bankowego długoterminowego do kwoty 1 690 000,00 zł na realizację wydatków majątkowych przewidzianych w budżecie gminy na rok 2008. Wykaz zadań inwestycyjnych do realizacji oraz planowanego kredytu bankowego w planie budżetowym gminy w roku 2008: Lp Nazwa zadania kredyt bankowy [pln] 1 Modernizacja dróg gminnych w Głogówku os. Konopnickiej 213 138,00 2 Modernizacja drogi gminnej w Głogówku ul. Zbożowa 185 000,00 3 Wykonanie uzbrojenia terenu strefy inwestycyjnej miasta i Gminy w Głogówku 479 094,00 4 Budowa strefy rekreacji dziecięcej na terenie Gminy Głogówek 285 607,00 5 Budowa kanalizacji sanitarnej w Dzierzysławicach Kolonii 214 220,00 6 Budowa kąpieliska gminnego w Głogówku 236 194,00 7 Budowa szatni sportowych w Rzepczach i Zawadzie 76 747,00 Razem: 1 690 000,00 a) rodzaj transakcji: kredyt inwestycyjny współfinansujący realizację zadań inwestycyjnych przewidzianych w planie budżetowym gminy na 2008 r. b) kwota i waluta kredytu: 1 690 000,00 PLN. c) okres kredytowania: do terminu spłaty ostatniej raty kapitałowej tj. do 30 grudnia 2012 roku. d) okres karencji w spłacie kredytu: do terminu spłaty pierwszej raty kapitałowej zgodnie z pkt. e). e) terminy spłaty rat kapitałowych: 1 rata 2009.03.30 = 105 625,00 pln 2 rata 2009.06.30 = 105 625,00 pln 3 rata 2009.09.30 = 105 625,00 pln 4 rata 2009.12.30 = 105 625,00 pln 5 rata 2010.03.30 = 105 625,00 pln 6 rata 2010.06.30 = 105 625,00 pln 7 rata 2010.09.30 = 105 625,00 pln 8 rata 2010.12.30 = 105 625,00 pln 9 rata 2011.03.30 = 105 625,00 pln 10 rata 2011.06.30 = 105 625,00 pln 11 rata 2011.09.30 = 105 625,00 pln 12 rata 2011.12.30 = 105 625,00 pln 13 rata 2012.03.30 = 105 625,00 pln 14 rata 2012.06.30 = 105 625,00 pln 15 rata 2012.09.30 = 105 625,00 pln 16 rata 2012.12.30 = 105 625,00 pln f) terminy spłaty odsetek: kwartalnie od kapitału pobranego niespłaconego wraz z ratami j.w. g) okres karencji w spłacie odsetek: do terminu spłaty pierwszej raty kapitałowej. h) rodzaj oprocentowania kredytu: zmienna stopa procentowa. i) sposób ustalenia wysokości stopy procentowej: stopa procentowa dla danego okresu odsetkowego jest ustalona w oparciu o średnią stawkę WIBOR 3M z ostatniego dnia miesiąca danego kwartału poprzedzającego okres odsetkowy powiększona o marżę banku. Marża banku przedstawiona w ofercie nie może być podwyższana w trakcie trwania umowy kredytowej. j) łączna wysokość opłat i prowizji przygotowawczej od przyznanego kredytu nie może być wyższa niż 1,00 % kwoty kredytu. k) sposób zabezpieczenia kredytu/ów: tytułem zabezpieczenia spłat kredytu/ów wystawia się weksel in blanco. l) pożądany termin zawarcia umowy: 17 lipiec 2008 roku. m) bank nie pobiera innych prowizji i opłat z tytułu udzielenia, obsługi i spłaty kredytu w tym spłaty przedterminowej kredytu. n) marża i prowizja banku naliczane będą proporcjonalnie do części kwoty pobranego kredytu na wniosek zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.glogowek.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Głogówku ul. Rynek nr 1, 48-250 Głogówek (pokój nr 18 I piętro)..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Głogówku, Rynek Nr 1, 48-250 Głogówek (pokój nr 13 - sekretariat Urzędu).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert: 07.07.2008 r. o godz. 10:15 w Urzędzie Miejskim w Głogówku na sali posiedzeń (parter). Planowane współfinansowanie zadań inwestycyjnych z udziałem środków WFOŚ i UE.